Продавець Інтернет магазин Тропікана розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
973 відгуків
promo_banner

У зв'язку з ситуацією в країні виправляння відбуваються з передоплатою 100 грн, зв'язок через інтернет месенджери (без дзвінка), якщо не виходимо на зв'язок протягом 24 годин, будь ласка, скасовуйте замовлення.

+380 (98) 838-13-33
Інтернет магазин Тропікана
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром. Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, що не включений до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережено товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ тощо) Винятки Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну чи поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172). Гарантія від 1 до 24 місяців. Гарантійний талон не є обов'язковим для гарантійного обслуговування, у нас зберігаються всі дані після здійснення офіційного замовлення через наші сайти tropikana.com.ua, ПРОМ, БІГЛ, ІЗІ, Розтка, якщо замовлення було зроблено не через офіційне джерело, наприклад, через viber, гарантія не працює. Повернення та обмін за гарантією здійснюється шляхом відправки товару через службу доставки Нова пошта (за свій рахунок) з коробкою та паспортом на наш сервісний центр, який надалі дає висновок на заміну товару, повернення грошей на карту або відправку товару на офіційний сервіс центр для ремонту. Новой почтой можно повернути безкоштовно за допомогою послуги легке повернення. Товар належить до переліку товарів, які поверненню та обміну не підлягають, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року (за чинної редакції) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text, а саме: Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни. Непродовольчі товари: фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір корсетні товари парфюмерно-косметичні вироби пір'яно-пухові вироби дитячі іграшки м'які дитячі іграшки гумові надувні зубні щітки мундштуки апарати для гоління помазки для гоління розчіски, гребенці та щітки масажні сурдини (для духових музичних інструментів) скрипічні підборіддя рукавички тканини тюлегардинні і мереживні полотна килимові вироби метражні білизна натільна білизна постільна панчішно-шкарпеткові вироби товари в аерозольній упаковці друковані видання лінійний та листкови ВАЖЛИВО! Післяплатою повернення не здійснюється.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner