Продавець Інтернет магазин Тропікана розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1019 відгуків
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (98) 838-13-33
Інтернет магазин єАпгрейд
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаВідправка через службу Нова Пошта здійснюється кожен день ~11:00, за стандартним тарифом. Передоплата 100 грн. Ми можемо відправити накладеним платежем без передоплати, тільки людям з ідеальним рейтингом покупця.

Способи оплати

  • Пром-оплатаПром-оплата - це оплата карткою через систему, якщо Ви не хочете оплачувати одразу - не обирайте цей пункт, це збільшити обробку Вашого замовлення на добу, при виборі Ми чекатимемо 24 години на оплату і тільки потім зв'яжемося для уточнення. При виборі цього пункту післяплатою відправляється тільки з передоплатою 100 грн. Обміркуй своє замовлення. Робіть будь ласка замовлення один раз, цього достатньо, ми відправляємо як тільки з'являється можливість, якщо довго не зв'язуємося значить немає світла і зв'язку. Замовлення Новою поштою відправляємо щодня 11:00 - 18:00, з пром оплатою відправляємо без дзвінка - якщо немає запитань.
  • Оплата на рахунокОплата за реквізитами ФОП без ПДВ
  • Накладений платіж (передоплата 100 грн)Ми маємо право вимагати передоплату 100 грн, це умови магазину, якщо умови не підходять, будьте людиною, просто скасуйте замовлення. Ми можемо відправити післяплатою без передоплат, тільки людям з ідеальним рейтингом покупця. Обміркуй своє замовлення. Робіть будь ласка замовлення один раз, цього достатньо, ми відправляємо як тільки з'являється можливість, якщо довго не зв'язуємося значить немає світла і зв'язку. Замовлення Новою поштою відправляємо Пн.-Сб. ~11:00.

Гарантія:

Гарантія від 1 до 24 місяців.
Гарантійний талон не є обов'язковим для гарантійного обслуговування, у нас зберігаються всі дані після здійснення офіційного замовлення через наші сайти tropikana.com.ua, ПРОМ, БІГЛ, ІЗІ, Розтка, якщо замовлення було зроблено не через офіційне джерело, наприклад, через viber, гарантія не працює.

Повернення та обмін за гарантією здійснюється шляхом відправки товару через службу доставки Нова пошта (за свій рахунок) з коробкою та паспортом на наш сервісний центр, який надалі дає висновок на заміну товару, повернення грошей на карту або відправку товару на офіційний сервіс центр для ремонту.
Нова пошта можно повернути безкоштовно (до 14 днів з моменту отримання) за допомогою послуги легке повернення.

ВАЖЛИВО! Післяплатою повернення не здійснюється.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner